De lekkerste brownies, mooi verpakt. En een goede service. Een feestje door de brievenbus!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies
- Kaat
Veel te lekkere brownies! Ze zijn zo snel op, balen…..;)
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Ilse
Lekkerste cadeautje door de brievenbus. Werd ook gewaardeerd door onze zuiderburen in België.
- S.R.
Erg lekker en goed verzonden en aangekomen.
- Asia
Als kado gegeven. Een vriendin van mij vond de vegan brownies heerlijk.
- Dolf
Heerlijke brownies. Goede follow up van de bestelling.