Wederom fantastisch! Snel geleverd en zee blije ontvanger.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- A
- Anke
Heerlijke brownies! Moeilijk te weerstaan, ze waren dan ook vrij snel op 🙈
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Mayke
Kado gegeven voor de verjaardag, erg lekker goede kwaliteit , snelle levering helemaal top
- Gerdien
Wat zijn de brownies lekker! Ik had ze al heel vaak cadeau gedaan, nu eindelijk eens een keer voor mezelf besteld. Ook erg mooi en stevig verpakt.
- Roos
Gebruiksvriendelijke website, gratis kaartje bij je bestelling, snelle levering, en een super blije ontvanger, wat wil je nog meer!
- Aniek
Makkelijk qua website en bestellen. Erg enthousiaste reactie van de ontvanger!