Brownies zijn verrukkelijk! Goede service, vriendelijk!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole
- Alison
Bestelling gekomen op toegezegd datum. De karamel zeezout vond ik wel een beetje te smeuïg. Die voor Valentijn waren verrukkelijk.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Marina Lamme
Heel erg lekker!! Zeker voor herhaling vatbaar!!
- Jacqueline Slenders
Wat een heerlijke verrassing om te krijgen maar zeker ook om te geven. In een woord: smullen!
- Charlotte
Erg leuk en lekker om te krijgen Ze smaken heerlijk en is net even wat anders en dan een bloemetje Zeker een aanrader!
- Hans
Prima kwaliteit. De ontvangers hadden het binnen no time verorberd. Top !