De brownies vallen ALTIJD in de smaak! In de mond beter gezegd! Zo goed dat de ontvanger niet eens op zijn dochters wilden wachten. Volgende keer ieder een doos sturen.... ;)))
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tania
- Ruimte voor Leven
Prima product, goede service en website. Ik heb er nu een paar gebruik van gemaakt. Ik ben zeer tevreden en krijg goede reacties.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Jeannette Ringenaldus
Waanzinnig lekker !!!! Aanrader !!!!
- Femmie Timmerman
De brownies waren heerlijk. een erg leuke verrassing!
- Sabine
1x mogen ontvangen en dat beviel zo goed dat ik ze zelf naar 2 adressen liet sturen. ik kreeg zulke leuke reacties, ze zijn nl ontzettend lekker en leuk verpakt. gr Sabine
- Carin
Wat een feestje deze brownies. Tijdens kerstdiner toch maar eerlijk opgebiecht dat ik deze overheerlijke brownies niet zelf gemaakt had..