Wat een geweldig cadeau om te ontvangen. Ik heb mijn vriendinnen een Kersteditie verstuurd en ontving alleen maar leuke reacties. Echt een heerlijk smakende aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Julia
- Marcel
Besteld voor mijn kinderen, een cadeautje voor de Kerst. Ze vonden het idee leuk en de brownies heerlijk
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Giny
Mooi op tijd ontvangen,leuk verpakt.Beide smaken waren heerlijk!We hadden blondies en original.We hadden ze wel iets krokanter gewild. Toch voor herhaling vatbaar! Prima dat ik een reactie kreeg van Brownies per Post!
- Karin
Mn moeder, zussen en vriendin verrast met de limited edition met cranberries. Alleen maar positieve reacties gehad! Ze waren vlot geleverd. Zelf ook een doosje aangeschaft met limited edition cranberries en de blondies. Ook deze vielen bij het kerstdiner zeer in de smaak!
- Ilona
Van een collega kreeg ik dit adres voor een origineel cadeautje. Helaas waren ze te laat bezorgd (eigen schuld), maar mijn vriendin zei dat ze heerlijk waren! Nu ben ik natuurlijk zelf ook wel nieuwsgierig 😉
- Carlijn
Super site en super goed ontvangen! Er ging in eerste instantie iets mis met de bestelling, maar dat is enorm snel verholpen door de top mensen van brownies per post (tijdens feestdagen nog wel!). De ontvanger was blij verrast en de brownies heerlijk!