Ik heb in de afgelopen weken 3x een bestelling gedaan. Alle keren waren ze op tijd geleverd, smaakten ze heerlijk, alle gasten enthousiast over zowel uitvoering als smaak. Zeer tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Samantha
Prijzige brownies maar ze zijn wel heerlijk!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- C. den Braber.
Lekker, maar deze keer een beetje droog. Ik blijf ze erg duur vinden....
- Ineke Jager
We hadden brownies per post gestuurd aan onze kinderen die terugkwamen van een verre reis, welkom thuis dus. De brownies waren lekker ! Maar ... de brownies die wijzelf een paar weken eerder gestuurd kregen waren super, lekker klef en zeer smaakvol, alsof ze net gemaakt waren !!! We vroegen ons wel af hoe het kon dat ze zo verschillend waren.
- Yvonne
De samenloop van omstandigheden is door Brownies per Post goed opgevolgd. Er zit hier weer een tevreden klant!
- Cher ordel
Heb ze keer cadeau gehad en sindsdien verslaafd aan de brownies! Echt 1 van de beste. Iets aan de prijzige kant dus koop ze alleen om mezelf keer goed te verwennen. Is maar goed ook anders kwam ik zeker 50 kilo aan in no time.