Eerst zelf een keer een verrassingsbezorging gehad van een vriendin. Omdat ze zo lekker waren is het nu onze vaste bezorging aan nieuwe ouders of zieke kennissen geworden! Iedereen vindt het stiekem lekker om heerlijke brownies op te ‘moeten’ eten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- GTC
- Mark
jaaaaaaa, Lekkerrr! zei de vriendin toen ik haar dit als verassing stuurde, zomaar?? Ja.. de 'Rocky Road' was echt de Rocky Road smaak die zij verwachte! nu de rest maar eens proberen!! P.s Ik moest wel mijn verdeling van de brownie op het kaartje zetten.. 80/20. anders had ik hem nooit kunnen proeven!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Joyce
Zoals altijd uitstekende service en weer enthousiaste reacties van de ontvangers gekregen. Dit keer voor de seizoensmaak met pompoen gekozen. Ga zo door BrowniesPerPost.
- Jacqueline
Het is altijd weer een feestje die overheerlijk brownies per post‼️🎉
- O3 Consultancy - Audrey van der Linde
Wanneer ik een kandidaat bij een van mijn klanten heb geplaatst, stuur ik hem/haar Brownies per Post op de 1e dag van hun dienstverband. Dit keer kreeg ik de volgende boodschap retour: Hoi Audrey, Wat een leuke verrassing kreeg ik gisteren! Brownies! Dank je wel, heel lief en attent van je! En het heeft me inderdaad direct nieuwe vrienden opgeleverd bij SLB. ;-)
- Marieke veen
Mijn vriend omschreef dit als 'het beste cadeau ooit'. Altijd smullen en altijd een leuk, origineel idee om brownies te versturen Dank jullie wel xx