Super service bij brownies per post. Nadat de eerste bezorging door een foutief adres (eigen vergissing) niet was aangekomen, hebben de dames van brownies per post een tweede verzending mede mogelijk gemaakt. De brownies vielen in de smaak.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kirsten
- Evy
Geweldig cadeautje! Heerlijke brownies en nog fairtrade ook. De service is zoals altijd weer helemaal top!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Annie De Bondt
Gewoonweg fantastisch. Een vriend verrassen met een origineel, leuk en gezond cadeau, daar geniet ik van. Dankjewel ook voor de vlotte communicatie, heel professioneel. Annie
- Kim
Fantastisch! Goede service, heerlijk!
- Angelique Piternella
Ik heb de brownies laten bezorgen bij mijn teamleden. Iets lekkers voor bij de koffie tijdens onze virtuele meeting. Iedereen vond het een leuke verrassing en ze waren te lekker!
- Tania Blokdijk-Dreijer
Complimenten over snelheid..versheid en vooral over de smaak van deze heerlijke lekkernij per post.