Overheerlijke brownies, top! De ontvangers vinden ze ook heerlijk.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne
- Nessa
Prima communicatie, snelle levering en blijkbaar ontzettend heerlijke brownies (aldus de ontvanger)! Heel fijn cadeau om te versturen.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Ilse
Prima snelle levering en mmmmm wat een heerlijke brownies! De double chocolates en caramel zeezout vind ik erg lekker en mals. Super lekker.
- Manon de Graaf
Erg leuk verpakt en een top service. Al meerdere keren besteld en erg goed in de smaak gevallen! Zo kreeg ik de laatste keer de reactie: "Ik wil eigenlijk zeggen dat het niet had gehoeven, maar dat doe ik niet want daarvoor zijn ze veel te lekker!" Ik heb ze zelf nog nooit geproefd, maaaaar ik ga mezelf binnenkort gewoon 'verrassen' met het zaligste brievenbuspakketje wat je maar kunt krijgen!
- Kirsten
Verschillende keren heb ik hier al besteld, helaas nooit zelf geprobeerd maar alleen maar positieve reacties gehad van de ontvangers. Vooral dat de smaak ontzettend goed is!
- Irma
Heerlijke verse blondies van mooie ingredienten, smolten weg op de tong. Ook superleuk verpakt, een echt cadeautje en snel zoals beloofd bezorgd.