Zoals altijd super geregeld: bezorging op tijd en de brownies waren super lekker. Ik heb er samen met de ontvanger heerlijk van gesmuld :) Tot de volgende keer!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henriët
- Jacqueline
Wat leuk om dit te ontvangen, en lekkerrrrrrr!!!!!! Smaken echt fantastisch.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Melati
Ja! Ze bevielen erg goed! Helemaal de blondies! (Nee niks voor mij bewaard) Super leuk om te ontvangen aldus mijn zus!
- Anneke Dettingmeijer
Net als de vorige keren werden ze weer met enthousiasme ontvangen door mijn dochter en haar gezin. Dit keer bij thuiskomst van de vakantie.
- A
helemaal top! ik bestel vaker en het gaat altijd goed. deze bestelling is bezorgd op de dag die ik wenste (wat erg kortdag was). ontvanger was er blij mee :)
- Ch.
Reactie van de ontvanger: 'Wat een glorieuze verrassing! Net wat een mens nodig heeft op een dag als deze. Dank je wel!'