Onze buren hebben genoten van de heerlijke brownies! Leuk om zo iemand te kunnen verrassen en heel makkelijk te bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janneke
- LOKO
Brownies bestel ik niet voor mezelf maar voor klanten. Daar zijn de reacties altijd positief. We hebben onze eigen bedrijfwikkel laten ontwerpen zodat we onze eigen draai er aan hebben kunnen geven. Zeker een leuke weggever om klanten mee te verrassen!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Wibo van LanenIn onderzoek
zvribne lijdglbed eigr dezze gtvisenreveabrjs rentu? nwpeDjr .edsat mn ucVe eedeteo neet a taab wa ski niozonore errveoevigfw,ne eh egn
- Annemarijn
Ik heb ze zelf een keer als verrassing gekregen. Ze waren toen echt onwijs lekker, dus nu grijp ik allerlei gebeurtenissen aan om mensen te verrassen met deze heerlijke brownies per post!
- Marloes
Goede kwaliteit, origineel concept, leuk om te krijgen én om te versturen.
- Simone
Niets dan lof. Makkelijke website, bestelling op tijd en zo lekker om je vingers bij af te likken! Leuk om te geven en te krijgen.