Uitstekende service. Kreeg hele warme reactie van degene naar wie ik ze toegestuurd heb. Ga dit zeker nog n keer doen. Thx.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hennie Duquesnoy
- Klavertje4
Heerlijke brownies, snelle levering en leuk verpakt. Een doosje van 6 met verschillende smaken zou ik een leuke toevoeging vinden van het aanbod.
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- Inge bousema
Fantastisch product ,heel mooi verpakt en een superlekkere verrassing. Ook fijn dat je via de track and tracé kan volgen hoe het met je bestelling is. Ga zo door!!!
- Susan
Echt een superleuk product! Origineel, lekker en prachtig verpakt! Ik ga vaker brownies kado geven!
- Pure Assistants - Florinda
De (goddelijke) brownies versturen wij als welkom bij de eerste werkdag van onze kandidaten! De reacties die wij ontvangen zijn altijd zeer positief! Het is een perfecte manier om direct contact te leggen met je nieuwe collega's. Wie wil er nu niet zo'n heerlijke brownie. :) En aangezien er voldoende in een doosje passen, gaan er altijd een paar mee naar huis.
- Guusje
De brownies werden precies op de 50e verjaardag van mijn broer bij hem thuis bezorgd. Hij appte een mooie foto van de brownies. Het was een echte verrassing! Ik mis persoonlijk de frambozenblondies... Ik ben zeer content met brownies per post!