Een smakelijke, snelle verrassing in de bus voor een collega. Een opsteker na een intensieve week! Bestellen is heel simpel, voor 16u besteld morgen in huis (brievenbuspost!), en altijd in een vrolijke verpakking.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Juul
- Merel
Leuke verrassing voor een verjaardag. Iets meer dan alleen een kaartje, toch betaalbaar!
Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?
- MN
Online bestellen ging gemakkelijk omdat ik geen account hoefde aan te maken. Ik had dat ooit gedaan, maar was wachtwoorden kwijt. Keurig op tijd bezorgd. Fijn dat ik met track en trace kon zien dat het ergens afgegeven was. Pakje mini witte chocolade met frambozen brownies. De ontvangers waren er blij mee. Ze vonden het lekker, maar meer naar clatoufis (of hoe je dat ook schrijft) smaakt, dan naar brownies. Okay produkt, maar voor een minidoosje nog steeds best aan de dure kant, maar dat zal wel persoonlijk zijn. Verder absolute aanrader als je iets lekkers wilt versturen per post dat door de brievenbus kan.
- Peter Tas
100 doosjes besteld met eigen kaart en wikkel. Proces liep vlot, kaartjes en wikkels mooi geprint en de brownies waren erg lekker. Een aanrader goed verzorgd!!
- Nicole
Besteld als cadeau, ontvanger was echt heel blij met dit leuke cadeau. Erg mooi verpakt, met duidelijk veel aandacht én de brownies waren ook nog eens erg lekker heb ik begrepen. Absoluut een aanrader!
- Elise van den Hoek
Bestelproces gaat erg gemakkelijk. Had de brownies donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag in huis. De brownies zijn heerlijk en blijven een aantal dagen goed (voor wie het lukt ze niet allemaal binnen een dag op te eten), mede dankzij de handige verpakking. Erg leuk om als cadeau te geven maar minstens net zo fijn om lekker zelf op te eten :-)