Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Brownies per Post heeft 2791 5 ster reviews 2791
Brownies per Post heeft 202 4 ster reviews 202
Brownies per Post heeft 46 3 ster reviews 46
Brownies per Post heeft 18 2 ster reviews 18
Brownies per Post heeft 9 1 ster reviews 9

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Juul

    Een smakelijke, snelle verrassing in de bus voor een collega. Een opsteker na een intensieve week! Bestellen is heel simpel, voor 16u besteld morgen in huis (brievenbuspost!), en altijd in een vrolijke verpakking.

    Reageer
  2. Merel

    Leuke verrassing voor een verjaardag. Iets meer dan alleen een kaartje, toch betaalbaar!

    Reageer
  3. Hoe zou je Brownies per Post beoordelen?

  4. MN

    Online bestellen ging gemakkelijk omdat ik geen account hoefde aan te maken. Ik had dat ooit gedaan, maar was wachtwoorden kwijt. Keurig op tijd bezorgd. Fijn dat ik met track en trace kon zien dat het ergens afgegeven was. Pakje mini witte chocolade met frambozen brownies. De ontvangers waren er blij mee. Ze vonden het lekker, maar meer naar clatoufis (of hoe je dat ook schrijft) smaakt, dan naar brownies. Okay produkt, maar voor een minidoosje nog steeds best aan de dure kant, maar dat zal wel persoonlijk zijn. Verder absolute aanrader als je iets lekkers wilt versturen per post dat door de brievenbus kan.

    Reageer
  5. Peter Tas

    100 doosjes besteld met eigen kaart en wikkel. Proces liep vlot, kaartjes en wikkels mooi geprint en de brownies waren erg lekker. Een aanrader goed verzorgd!!

    Reageer
  6. Nicole

    Besteld als cadeau, ontvanger was echt heel blij met dit leuke cadeau. Erg mooi verpakt, met duidelijk veel aandacht én de brownies waren ook nog eens erg lekker heb ik begrepen. Absoluut een aanrader!

    Reageer
  7. Elise van den Hoek

    Bestelproces gaat erg gemakkelijk. Had de brownies donderdagmiddag besteld en vrijdagmiddag in huis. De brownies zijn heerlijk en blijven een aantal dagen goed (voor wie het lukt ze niet allemaal binnen een dag op te eten), mede dankzij de handige verpakking. Erg leuk om als cadeau te geven maar minstens net zo fijn om lekker zelf op te eten :-)

    Reageer