Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2025 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Wisse Tweewielers heeft 38 5 ster reviews 38
Wisse Tweewielers heeft 5 4 ster reviews 5
Wisse Tweewielers heeft 0 3 ster reviews 0
Wisse Tweewielers heeft 0 2 ster reviews 0
Wisse Tweewielers heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter

    We zijn erg blij met de goede service van Wisse Tweewielers. Duidelijke communicatie! De bakfiets werd keurig netjes thuis afgeleverd. Wel met enige vertraging, maar dat was buiten macht van Wisse Tweewielers. We werden netjes op de hoogte gehouden. De bakfiets was keurig verpakt, en ook bij vragen tijdens het gebruik van de bakfiets werden we goed geholpen. Zeer zeker een aanrader

  2. Renata

    Op vrijdagmiddag kinderfiets Popal Cooper besteld met als extra optie 98% rijklaar gemaakt. Zaterdag al geleverd! Onze dochter is er erg blij mee en dankzij de extra gekozen optie fietste ze binnen een half uurtje er vrolijk op weg.

  3. Hoe zou je Wisse Tweewielers beoordelen?

  4. Lex van Dalen

    Vandaag volgens afspraak mijn flyer fiets ontvangen. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop de fiets was verpakt om beschadigingen te voorkomen. Ook de fiets was perfect nagezien en alle afspraken zijn nagekomen. Ik raad iedereen aan om zijn tweewieler bij Johan en zijn vrouw te kopen.

  5. van Raam

    Hele goede service, lekker dichtbij. Ook de mogelijkheid van een leenfiets vind ik fijn.

  6. Abma

    We hebben een fiets besteld voor onze dochter via de website. Helaas bleek er door een fabricagefout iets mis aan de band. Dit is door Wisse tweewielers snel en adequaat opgepikt en kregen netjes een nieuwe fiets thuisgeleverd!

  7. Margreet & Rob

    Superfijne e-bike aangeschaft bij Fam Wisse, zeer klantvriendelijk geholpen ,zeer duidelijke technische uitleg van Karin!!, dag erna nog even terug geweest voor bijstellen zadel etc. Johan heeft nog eea uitgelegd ,kortom : mooie fiets voor nette prijs en goede service!! Johan en Karin bedankt en tot volgende keer. Margreet & Rob.