Ik was toch teleurgesteld. Ik had mijn t-shirt zaterdags besteld en wilde het graag aan op een feestje. Dat was een week later. Maar helaas geen t-shirt. Pas na twee weken lag het in de bus. Maar wel met uitleg waarom en excuses. Dus dat was erg netjes. Ik ben ook erg tevreden over het t-shirt zelf. Misschien was dit een uitzondering. Dus ik geef de beoordeling 'goed'
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jhm De boer
- Henri Kok
Kon minder ;-)
Hoe zou je Aaierbal.nl beoordelen?
- Klaas Schrik
De website werkt prima. Minpunt vind ik, dat ik 9 dagen op mijn bestelling moest wachten.
- Peter
.
- Feiko Dijkstra
Prima simpele bestelwijze. Snelle levering. Doeltreffende verpakking. Gewoon via PostNL. Goede kwaliteit.
- Wietse van den Bos
Heel tevreden. Bevestigingsmail is in mijn ongewenste emails beland, maar de verzending was vlot en het product bevalt goed.