Ik zag enorm uit naar de eierballen maar ze vielen erg tegen. De helft was kapot en het was met kerriesmaak. Ik houd niet van kerrie. Ik heb dat niet besteld en via de mail gevraagd waarom ze dat hebben gestuurd. Elke reactie blijft uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jeroen Monshouwer
- michel
Alle 6 de eierballen kwamen al kapot aan en niet gekoeld, vervolgens tijdens het frituren vallen ze helemaal uit elkaar en smaakte nog een beetje zuur ook, dus waren denk ik zelfs al bedorven. Ook heb ik ze al gemaild met mn klacht, maar krijg geeneens een reactie. Slechte service
Hoe zou je Aaierbal.nl beoordelen?
- Marcel Bunschoten
Moet beter verpakt worden ik kreeg alles kapot binnen
- S Boonstra
De service goed. Maar misschien een beteren verpakking toch twee aaierballen beetje gescheurd kon ik nog redden. Maar ze waren lekker heb er van genoten.
- A. Witterholt
Levering keurig maar het is een wel erg dunne handdoek. Had ik mij misschien beter moeten
- P Abels
Goeie snelle service