Vond het erg leuk dat hetgeen wat ik bestelde al was ingepakt! Kon alleen m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb even gespiekt. Het zag er mooi uit en zou zeker nog eens iets bij jullie bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jessica W.
- Mendel B.
De trakaties waren weer erg leuk, ook de juffen waren er blij mee. Eén speculaasje kwam helaas gebroken aan. Kwartet spel erg leuk, ook als ze het spel nog niet kunnen spelen, spreken de plaatjes aan.
Hoe zou je Kiekebooo Kraamkado beoordelen?
- Theo B.
het bestelde t shirtje met naam is ontvangen. alleen op de site staat een blauw exemplaar afgebeeld en ze hebben een witte ontvangen. ( niet zo heel erg, maar toch !) en volgens mij kan je geen kleur aangeven bij bestellen !
- edwin v.
Snelle service en vrolijke gezichten bij de ontvangers! Helemaal goed
- Conny T.
Toppie. Ik heb het artikel niet in het echt gezien. Maar ik heb een foto van de ontvanger gekregen en het zag er zeer goed uit. Binnen 3 dagen was het geleverd (in Berlijn). Klasse
- Marjolein B.
Mooi en zacht doekje. Ziet er overigens wel anders uit dan op de website, naam stond vrij groot in midden gedrukt en in t zwart (ipv zijkant)