Het cadeautje zag er leuk uit op de website maar in het strak verpakte plastic is het pakketje erg klein. Voor €40,- had ik er toch iets meer van verwacht. Ook het kaartje zit aan de achterkant in plaats van netjes in of aan het pakketje aan de voorkant.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Micha R.
- Dennis S.
Snelle correcte service. Leuk ontvangen met name door de persoonlijke touch die je kan toevoegen aan het cadeau.
Hoe zou je Kiekebooo Kraamkado beoordelen?
- Jaqueline B.
Goede snelle service en levering. Mooie artikelen, leuke kleurtjes
- Martine W.
Ik was op zoek naar een originele traktatie welke mij weinig voorbereidingstijd kost. Het emmertje met persoonlijke foto was hiervoor perfect! Ik heb hem gevuld met snoepjes waardoor ik het al een paar dagen voor het feest klaar had en iedereen was enthousiast. Echt een aanrader.
- M. G.
Ik vond het pakket erg tegen vallen voor de prijs die ik er voor heb betaald. Zag er niet echt feestelijk uit. Ik zal hier niet meer gaan bestellen.
- Hanneke B.
Wij hebben een leuk naambordje voor op de kamerdeur van onze dochter (2 jaar) gekocht. Het naambordje ziet er erg mooi uit en is mooi afgewerkt. Ook de verzending verliep prima. Ik miste alleen een bevestigingsmail van mijn bestelling en een nailtje dat het bordje was verstuurd.