Prachtige tenues en snel geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Niels
- Dimitri
Vorige week heb ik 'RETRO WIELERSHIRT BIC – ORANJE' besteld en ik ben erg tevreden over de kwaliteit over het shirt. Ook was de levering best snel. Misschien ga ik nog eens zo'n shirt bestellen want ze doen me denken aan de goede oude tijd.
Hoe zou je Retro Cycling beoordelen?
- Barry
Mooie tenuetjes!
- Rudi
Correcte service ik bestel hier opnieuw.
- Henk
Netjes en op tijd geleverd en een mooi shirt.
- Tobias
Heel vriendelijk geholpen per mail toen ik een bestelling terug wilde sturen. Perfecte service