De wielershirts zijn aangekomen en zitten goed. Jullie zijn gelukkig goed bereikbaar en ook hebben jullie er voor gezorgd dat de bestelling snel afgehandeld was. Op jullie website staan meer mooie shirts en tenues, dus voor mij is het voor herhaling vatbaar.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hendrik
- Harrie
Snelle levering, keurig verpakt, goede kwaliteit shirt.
Hoe zou je Retro Cycling beoordelen?
- Steven
Ik ga jullie webshop zeker aanraden bij mijn wielerclub. Binnen een week geleverd naar België. Top service!
- Johan
Mooi artikel snel en probleemloos geleverd. Een aanrader!
- Wannes
Tevreden, de bestelling duurde ongeveer een week.
- Job
Goeie kwaliteit shirts.