Ze had de juffen cadeautje al ingepakt... eigenlijk moest ik dit zelf doen. Dit is nog een service's!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Berthina
- Lenny
Leuke ideeën, goede kwaliteit en snelle verzending. Top!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- .
Goede service, snel geleverd, kind blij, mama blij
- Gerda
Wat een leuke dingen heb ik gekocht. Snel geleverd en zo leuk om onze kleinkinderen te belonen na de avondvierdaagse. Ze zijn nog leuker dan ik gehoopt had. Super leuk !!!!!! Wij onthouden dit adresje zeker
- Elisabeth van bogaert
Snelle service goede kwaliteit
- Esther
Originele bedankjes. Leuk dat de mogelijkheid er is om de bedankjes zelf in elkaar te zetten. Heel prettig dat er een afname per stuk is i.p.v. bijvoorbeeld per 10 of 20.