Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6591 5 ster reviews 6591
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Berthina

    Ze had de juffen cadeautje al ingepakt... eigenlijk moest ik dit zelf doen. Dit is nog een service's!!

  2. Lenny

    Leuke ideeën, goede kwaliteit en snelle verzending. Top!

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. .

    Goede service, snel geleverd, kind blij, mama blij

  5. Gerda

    Wat een leuke dingen heb ik gekocht. Snel geleverd en zo leuk om onze kleinkinderen te belonen na de avondvierdaagse. Ze zijn nog leuker dan ik gehoopt had. Super leuk !!!!!! Wij onthouden dit adresje zeker

  6. Elisabeth van bogaert

    Snelle service goede kwaliteit

  7. Esther

    Originele bedankjes. Leuk dat de mogelijkheid er is om de bedankjes zelf in elkaar te zetten. Heel prettig dat er een afname per stuk is i.p.v. bijvoorbeeld per 10 of 20.