Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6589 5 ster reviews 6589
Ik ga trakteren heeft 875 4 ster reviews 875
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tamara

    Blij met de bestelling. Super bedankt

  2. Sabrina

    Super goeie service, netjes verpakt, en heel snel in huis,, Kids altijd blij😃 dank jullie wel👍

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. N.N.

    Snelle levering

  5. Mylene

    Snel geleverd netjes verpakt , dochter blij met een leuke traktatie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

  6. Riekie dijkema

    Super! Snel geleverd en heel leuk ingepakt

  7. WK traktatie

    Derde keer besteld voor een traktatie. Alles vlot en keurig verpakt verzonden. Onze zoon vindt het leuk om zelf zijn traktatie nog klaar te maken + de gepersonaliseerde sticker met naam en leeftijd. Wederom bedankt en tot de volgende bestelling!