Blij met de bestelling. Super bedankt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Sabrina
Super goeie service, netjes verpakt, en heel snel in huis,, Kids altijd blij😃 dank jullie wel👍
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- N.N.
Snelle levering
- Mylene
Snel geleverd netjes verpakt , dochter blij met een leuke traktatie ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
- Riekie dijkema
Super! Snel geleverd en heel leuk ingepakt
- WK traktatie
Derde keer besteld voor een traktatie. Alles vlot en keurig verpakt verzonden. Onze zoon vindt het leuk om zelf zijn traktatie nog klaar te maken + de gepersonaliseerde sticker met naam en leeftijd. Wederom bedankt en tot de volgende bestelling!