Ik heb nu al een paar keer besteld bij ik ga trakteren en ben erg tevreden!vandaag besteld morgen in huis!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wendy
- Claudia
Snelle levering. Handig alles al bij elkaar hoeft het alleen nog in te pakken in de geleverde zakjes. De zakkes waren echter wat aan de krappe kant voor de microfoons.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Anne
Heel tevreden. Vooraf contact gehad met de vraag of mijn bestelling ook via brievenbuspost kon. Dat ging, bedrag wat daardoor in mindering werd gebracht stond meteen de dag naderhand weer op onze rekening. Producten waren van goede kwaliteit. Leuke verrassing nog in het doosje erbij.
- Margit
Maandag besteld, dinsdag keurig verpakt in huis. Zag er goed uit allemaal. Leuk dat Ik ga trakteren ook traktatievoorbeelden op de site heeft staan ter inspiratie. Ik ga hier zeker vaker bestellen.
- Noor
Veel keus, goede prijs en snelle levering!!
- Anneke
Goede service via de chat samen tot een goede traktatie gekomen.