Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Ik ga trakteren heeft 6591 5 ster reviews 6591
Ik ga trakteren heeft 876 4 ster reviews 876
Ik ga trakteren heeft 68 3 ster reviews 68
Ik ga trakteren heeft 15 2 ster reviews 15
Ik ga trakteren heeft 7 1 ster reviews 7

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Noëlle

    Super! Alles keurig verpakt en aantallen kloppen exact! Altijd heel fijn om te bestellen

  2. Evelyn

    Heel errg goed en netjes!

  3. Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?

  4. Laura

    Hele leuke spulletjes voor een klein prijsje. Snelle reactie op mailtjes.

  5. Russell

    Heel tevreden. Heb kaartjes besteld voor mijn zoon zn verjaardag ze zijn zooo mooi, netjes en schattig

  6. K. Huisman

    Na een zoektochtje op Internet op deze site beland voor een specifiek cadeautje. Snelle levering. Correcte afhandeling betaling.

  7. Yvette

    Ik ben zeer tevreden. Bestelling was op tijd binnen, netjes ingepakt. Alleen altijd jammer dat het verzenden het zo duur maakt, anders zou ik voor elke verjaardag wel wat bestellen. (Heb 3 kindjes)