Super! Alles keurig verpakt en aantallen kloppen exact! Altijd heel fijn om te bestellen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noëlle
- Evelyn
Heel errg goed en netjes!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Laura
Hele leuke spulletjes voor een klein prijsje. Snelle reactie op mailtjes.
- Russell
Heel tevreden. Heb kaartjes besteld voor mijn zoon zn verjaardag ze zijn zooo mooi, netjes en schattig
- K. Huisman
Na een zoektochtje op Internet op deze site beland voor een specifiek cadeautje. Snelle levering. Correcte afhandeling betaling.
- Yvette
Ik ben zeer tevreden. Bestelling was op tijd binnen, netjes ingepakt. Alleen altijd jammer dat het verzenden het zo duur maakt, anders zou ik voor elke verjaardag wel wat bestellen. (Heb 3 kindjes)