Prima service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Maaike
- Miranda
Er zat helaas een kapot uiltje tussen zonder kaartje. Ik heb dat uiltje kunnen maken. Maar dat mag toch niet de bedoeling zijn. De bijgeleverd zakjes zijn snel kapot. Je moet de spullen er heel voorzicht indoen. Helaas is dat niet bij alle gelukt.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Angela Emelius
Bestelling snel ontvangen. Contact verliep goed. Ik ben erg tevreden.
- Eva
Helemaal goed, had m’n bestelling snel binnen en er zat zelfs nog een leuke attentie voor m’n zoontje bij. Volgende keer weer!
- Nurten
Snele levering en blij met producten..
- Marloes
Heel erg tevreden. Chat contact werkt super. Maandag besteld, dinsdag in huis. Perfecte service