Prachtige traktatie mogen ontvangen. Tot de volgende keer 😘
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Melissa
- Diana
Leuke traktatie, maar bij het ijsje (spekjes) is de prikker met fontein veel te hoog in verhouding. Op de foto's zag het er beter uit.
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Robin
Super!
- Anne
Snelle levering, netjes verpakt.
- Emel
Heel fijn dat er ook halal snoepjes zijn ik ben er superblij mee
- Charlotte
Snelle levering, alles zag er tiptop uit! Was er heel blij mee en zal zeker nog eens bestellen!