Wat een mooie,snelle en goede service. Artikelen zijn van goede kwaliteit en makelijk te maken!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kaat
- RL
Prima levering + prijs
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Ik
Mijn zoon was er super blij mee, volgend jaar bestel ik weer!
- Maze
Ziet er prachtig uit
- Yara Nellestijn
Super snel geleverd, was de dag erna al binnen. En echt super leuk om uit te delen, goede kwaliteit boekjes
- Ans
Ik had de bestelling van de zilveren champagne flesjes door jullie laten inpakken met sticker en snoepjes maar toen ik het pakket open maakte waren 3 van de 4 flesjes open en lagen alle snoepjes eruit en 1 dopje lag los.