Al voor de 4e keer besteld! Geweldige service! En de kinderen zijn blij!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicolette
- -
Al een aantal jaren bestellingen gedaan. Altijd goed!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Klaasje
Mooie traktaties en supersnelle levering.
- H. Hoff
Goede webwinkel, Ik stelde een vraag per mail en kreeg snel antwoord. Goed product, snelle bezorging, netjes verpakt. Je krijgt een mail met de melding wanneer ze het pakje gaan bezorgen. Ik ben zeer tevreden.
- Debbie
Reageren altijd snel, denken mee. Gewoon top service, elke keer weer
- Anita
Erg leuke attentie snelle bezorging!