Altijd weer helemaal blij als ik bij "ik ga trakteren" bestel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Debby
Leuke spulletjes voor de traktaties. Van goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten. Pluspunt: als t door de brievenbus past, krijg je meteen de kosten terug die betaald zijn voor levering aan de deur. Complimenten!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Traktor met vulling
Leuke traktaties en het was zo binnen!
- Thea Knufing
Super leuke potjes van het zit D'rop
- Mignon
Op zoek naar stickertjes met Minions, kwam ik terecht op deze site. En zo kon ik mijn cadeautjes nog veel persoonlijker maken. Superleuk, -makkelijk en-snel!
- Tevreden
Snelle levering, mooi product