Ontzettend veel keus, prima prijzen en het wordt allemaal heel erg leuk ingepakt! Zeer vriendelijk bedrijf die persoonlijk contact zoekt om de wensen te bespreken.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim
- Richard
Top, zelfs met inpakken al binnen 1 dag geleverd!
Hoe zou je Ik ga trakteren beoordelen?
- Lydia
Prima duidelijke website en snelle levering
- Marijn
Leuk contact gehad op de app met een vraag over tekst op de sticker van de traktatie. Toen op een feestdag de traktatie besteld en die zelfde dag verzonden! Het pakket was super netjes verpakt en het in elkaar zetten ging gemakkelijk. Mijn zoontje was dolblij met de traktatie en de kinderen van de opvang hebben ervan genoten! Ik zal zeker nog een keer bestellen!
- Danny
Geweldig geholpen met een snelle verzending voor de avondvierdaagse. De traktaties waren netjes verpakt en een groot succes bij de kids die ze kregen!!
- Jolanda
Hele leuke traktaties, snel verstuurd, geweldig ! Tot een volgende keer.