Goede makkelijke site levering is goed
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Edwin Van Den Acker
- Maarten Limburg
Levering van de producten was in delen maar prima! Telefonisch contact super, vragen worden snel beantwoord en je wordt netjes teruggebeld. Beantwoorden van email zou wel beter kunnen, bellen werkt beter!
Hoe zou je Solar Bouwmarkt beoordelen?
- Jack vd Linden
Fantastisch! Na enige voorbereiding hebben we vorige week voor 12 woningen bijna 200 panelen, Enphase micro-inverters en flatfixfusion montage systemen laten leveren. En....dat is een vrachtwagen vol! Samen met hun montageteam en een deel van onze bewoners (de Doe-het-zelvers) is alles na een paar dagen in bedrijf gesteld. Het is ons uitstekend bevallen, met name de flexibele aanpak tussen DHZ (montage op het platdak) en het werk voor de electrician heeft de doorslag gegeven. Daarnaast zijn prijs en technische kennis ook gunstiger/beter dan ik elders ben tegen gekomen. Als je ook zoiets wild optuigen met een groep bewoners, vraag hen maar, dan wil ik het graag toelichten of daarin adviseren.
- Caroline Eberson-Burgers
Ik heb een aantal offertes aangevraagd bij meerdere bedrijven voor de aankoop van materialen voor de installatie van zonnepanelen. Tevens heb ik een vragenlijst aangemaakt en deze telefonisch besproken met de eventuele leveranciers. Solar Bouwmarkt ging hierbij het meest uitgebreid (en meest duidelijk) in en gaf duidelijk en uitgebreid antwoord op de vragen. Vandaar mijn keuze voor deze leverancier. De materialen werden op het afgesproken tijdstip bij huis afgeleverd. Jammer genoeg was er een verschil in datgene, dat er op de pakbon stond en datgene dat besteld was. Echter na een telefoontje is dit dezelfde dag nog opgelost en zijn de materialen alsnog in no time afgeleverd. Dus al met al een zeer goede ervaring.
- Peter Rens
Ben nog in afwachting of alles geleverd wordt, heb de factuur al wel betaald. Maar tot dusver goed behandeld.
- Roel Nagel
Alles was snel geregeld