Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Tuinmeubelwereld.nl heeft 3482 5 ster reviews 3482
Tuinmeubelwereld.nl heeft 767 4 ster reviews 767
Tuinmeubelwereld.nl heeft 200 3 ster reviews 200
Tuinmeubelwereld.nl heeft 149 2 ster reviews 149
Tuinmeubelwereld.nl heeft 347 1 ster reviews 347

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Peter

    2 weken moeten wachten op een bestelling, waardeloze en onbereikbare klantenservice. Uiteindelijk komt het pakket erg beschadigd aan, zelfs een gat in het doek van de parasol (slecht verpakt). Nu maar weer hopen dat ik iets hoor van de klantenservice (per mail) want de telefoon nemen ze al 2 weken niet meer op (hebben ze het te druk voor).

  2. joost de visser

    Ik ben blij met de tafel maar het afleverproces was een rommeltje. Eerst kregen we een mail dat de tafel op een moment werd afgeleverd dat we niet thuis waren. Ik heb meerdere malen contact proberen te zoeken maar kreeg niemand te spreken via telefoon, chat of mail. Uiteindelijk kregen we een bericht dat de tafel niet afgeleverd zou worden van Post.nl. Toen kwam ik thuis en stonden er ineens 2 grote dozen voor de deur. Een week later kregen we een bericht van Post.nl dat de tafel afgeleverd zou worden. Dus we zouden een 2e krijgen wat niet echt nodig is. Dus rommelig maar wel mooie tafel.

  3. Hoe zou je Tuinmeubelwereld.nl beoordelen?

  4. Herman Kok

    Pakket weeke geleden geretourneerd. Nog niet aangekomen in magazijn. Post.nl werkt niet snel. Terugzenden kost 49 eu en is alleen mogleijk via tuinmeubelwereld.nl. schandalige prijs

  5. Martijn de Zeeuw

    Goede service en mooie producten! Één stoel had een klein schoonheidsfoutje. Dit werd direct netjes opgelost.

  6. Wessel

    Tuinset zou twee weken na aankoop geleverd worden. Inmiddels zijn we maanden verder en hebben we nog steeds geen duidelijkheid wanneer het word geleverd. Klantenservice is onbereikbaar. Zeer zeer slecht

  7. Gabriël van Oostenbruggen

    De bestelling van een parasol was prima maar een parasolhoes die later besteld was, werd niet correct geleverd. Er werd aangegeven door DPD dat het pakket op 15 juni afgeleverd zou worden, waarbij ook aangegeven was dat het pakket bij de deur neergezet kon worden, maar er wordt nu aangegeven dat het pakket op 22 juni bij een afleverpunt is afgegeven een dorpskern verderop. Ook de bereikbaarheid van tuinmeubeldwereld was slecht. Er werd (nog) niet gereageerd op het uitblijven van de levering.