Wat een slecht georganiseerde organisatie is dit! Laten klanten zitten, je neemt vrij voor een levering en ze komen niet, dat kan natuurlijk een keer gebeuren maar twee keer ?? Er kan na een paar mails een zuinig excuus af. Veel latere levering dan afgesproken en stoelen kapot geleverd. Slecht contact en ze proberen je met een fooi af te schepen als de stoelen niet goed zijn. In april alles besteld en betaald ( anders bestellen ze niet voor je) en nu nog gedoe en niet de juiste spullen en ondeugdelijke spullen. Ik zal niemand in mijn omgeving aanraden hier ook maar iets te kopen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Wilma
- J Westra
Duurt veel te oang en stoel 2 nog niet binnen
Hoe zou je Tuinmeubelwereld.nl beoordelen?
- Evert Boonstra
Fantastisch bankje, netjes geleverd :)
- e
Top service
- Jose Claessens
Mooi product blij mee de kleur is wel wat afwijkend van de foto Ik zou jullie willen adviseren om een andere bezorgdienst te nemen daar was ik niet tevreden over heb dat bij hun gemeld vriendelijke groet jose
- Ronald Van de Westelaken
Slecht , alles kwam met deuken binnen