Goede service, en zo fijn het was heel snel bezorgd. En dan zit er ook nog een persoonlijk kaartje in, dat maakte het helemaal af!👌🏼
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jiska
- Marja Embregts
Goede snelle service.
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Chantal Groen in 't Woud
Snelle levering en leuke persoonlijke handgeschreven note bij de bestelling!
- Natalie van de Mierden
Super service!!!!
- Karen de Loos
Leuke artikelen, goede prijzen, snelle levering.
- Ellen van Gulick
Snelle levering en persoonlijk berichtje was erg leuk.