Snelle levering!!! En heel leuk : een kaartje met persoonlijke boodschap erbij. Klasse!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rita Joldersma
- Jenny Bomers
Persoonlijk kaartje
Hoe zou je Pastel & Naturel beoordelen?
- Wendy Vande wiele
Snelle service En heel mooi ingepakt. Leuk met het kaartje met persoonlijke boodschap erop ☺️
- Nikki Höcher
Ik kies altijd voor afhalen, ze zitten om de hoek. Maar binnen een dag vaak al bericht dat alles klaar staat! Mogelijkheden om het super snel op te halen! :)
- Monique Haspels
Snelle levering, persoonlijke boodschap bij het pakket. Was leuk om uit te pakken!
- Angela van Buuren
Het is precies zoals gehoopt