Ontzettend bedankt voor het leuke pakje met mijn bestelling erin! Het is een hele leuke verrassing om een doos open te maken die vol zit met leuke ingepakte kerstcadeautjes. Bedankt voor de aandacht die u aan dit pakje besteed hebt. U ziet me zeker terug in uw webshop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Femke
- Marijke
Heerlijke producten en snelle levering. Wij zijn erg tevreden!
Hoe zou je Zirbewinkel.nl beoordelen?
- Miriam Zaaijer
Vandaag mijn bestelling ontvangen, het was mooi verpakt en voelde alsof ik cadeautjes aan het uitpakken was! Ben erg blij met de bestelling en vond het prettig dat ik een ander afleveradres op kon geven. Ik geniet van de heerlijke zirbe-geur..
- S.van Toor
Een Oostenrijks bord besteld. Zeer goed verpakt. Keurig verzonden. Vriendelijk mail verkeer.Een aanrader! !!
- Maaike Yntema
Bestelling was er snel maar omdat ik niet thuis kon zijn hadden we een briefje opgeplakt met het verzoek om het pakket bij de buren af te leveren maar daar werd in opdracht van de afzender eg moeilijk over gedaan. Erg lastig als ik weer iets wil bestellen.
- Marion
lekker geurend kussentje. heerlijk ermee geslapen. hoop dat de geur lang blijft.