Ik heb de bestelling gedaan op de avond van 'cyber-maandag' en moest het echt woensdag hebben. Ik kneep hem dus wel, maar onterecht. De bestelling was woensdag gewoon binnen. En hoe! Zonder te veel te verklappen: ik was blij verrast met manier waarop het pakketje was verzorgd. Ik heb zelfs hardop gelachen... Mijn complimenten!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjolijn Hoobroeckx
- Joeri Herben
Leuke tekst op de doos!
Hoe zou je Wizardingworld.nl beoordelen?
- CJ
Snel bezorgd en leuk dat de bestelling door o.a. het kaartje en het kleine extraatje net wat persoonlijker gemaakt wordt.
- Yvette Santegoets
Snel geleverd, goede kwaliteit, persoonlijk kaartje erbij maar vooral op een verrassende manier verstuurd!
- Wendy van Zilt-Wokke
Prima prijzen, snel geleverd en leuk verpakt!
- Samantha Emous
Zeer tevreden, zaterdag besteld en dinsdag kon ik het ophalen bij een PostNL ophaalpunt. Ook perfect verpakt. Kortom: Top!