Claudia
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Marjolein Elisabeth, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Mooi verpakt
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Mooi verpakt
Super mooie blouse! Ben er zo blij mee! Valt heel mooi smal. Gave pofmouw.
Fijne duidelijke communicatie en levering van het pakketje wat prachtig en verzorgt ingepakt zat.
Mooie kleding en gaat lang mee. De bezorging ging vlot!
Prima service, bestelling snel geleverd, goede kwaliteit.
Fijne kleding,gemaakt van goede eco katoen, persoonlijke aandacht.ik ben jaren een fan!