Mijn product had ik in juni 2023 besteld. Werd pas in juli voor 2/3 geleverd met een briefje erbij dat de laatste 1/3 komt als het weer leverbaar is. Inmiddels 3 emails gestuurd waar het blijft, maar ik krijg geen antwoord meer. Het is nu januari 2024! Waardeloos. Wil best wachten en er kan van alles mis gaan, maar niks meer van je laten horen en belofte niet nakomen vind ik niet oke. Dankzij reactie en nazenden van het niet geleverde product door vorige eigenaar weer helemaal tevreden. Moet nog wel geleverd worden, maar alle vertrouwen in. :-) Dank voor het kordate en snelle oplossen van dit probleem.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- René
- DJ
Producten waren zoals beschreven op website. Communicatie verliep vlot.
Hoe zou je Vanillestokje.nl beoordelen?
- Stijn Fiey
Snel verzonden, goed verpakt en niet beschadigd bij levering, dik in orde.
- Julia Graver
Super goede service en snelle levering.
- Monika
Op 3 november vanillestokjes besteld en tot nu toe nog geen bevestigingsmail ontvangen, ook 2 emails gestuurd en gebeld naar een nummer dat niet bestaat. Ik denk helaas dat dit een nep iets is en ga er dan ook diverse instellingen op los laten om mijn geld terug te krijgen. Jammer dat een bedrijf zo opgezet kan zijn en dan niet werkend blijkt te zijn.
- franky
11/07 bestelling geplaatst vandaag 24/07 aangekomen de beloofde 2 dagen verwerkingstijd ? pakje aanvaard door de postbode 19/07 ik had voor de bestelling gevraagd om deze zelf te komen ophalen . moest eerst de bestelling online bevestigen en dan was er de mogelijkheid om te komen ophalen . niets vernomen , zelf mail gestuurd antwoord zal het versturen terwijl ik daar een 10 tal min vandaan werk . had me laten misleiden door al het positieve feedback . kan zijn dat dit een eenmalige feit is dat ik net tegenkomt . als het niet lukt gewoon een mailtje het zal een stuk later zijn dan gewoonlijk en laat de mensen niet wachten .