Ik had twee flesjes vanille essence besteld. Aangezien het om glazen flesjes gaat, hoop je dat de verzending goed gaat. En dat is zeker goed gegaan! De flesjes waren keurig verpakt en goed beschermd in het doosje! Ik kan voorlopig vooruit, maar als ik weer wat nodig heb, zal ik zeker overwegen om weer bij jullie te bestellen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M. van den Berg
- Frank Esseling
Supersnelle levering en super vanillestokjes je ruikt ze door het glazen buisje heen
Hoe zou je Vanillestokje.nl beoordelen?
- Jacob Agenant
Keurig gewoon.
- Hansje Korver
Woensdag besteld,vrijdag in huis! Dat verdient een lintje met de naderende kerstdagen... Kwaliteit van de vanille is goed en zeker een aanrader.
- Evelien
Geweldige service. Hele snelle email antwoorden en erg netjes. Degelijk verpakt en keurig voorzien van beschrijving.
- Frans Dehauwere
Prettige ervaring, eerste keer als klant. Uitstekende en uiterst snelle levering. Zorgzaam verpakt, en nog een blad met handige tips voor bewaring en gebruik .👍👍👍!