Zeer tevreden. Afhandeling had wel iets sneller gekunt, wellicht worden we verwend tegenwoordig want bij veel winkels ligt het product de volgende dag in huis.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia
- Frida
We zijn heel tevreden. Het product voldoet aan onze verwachting. Het roodborstje staat prachtig in onze keuken.
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- Marianne
Servicegericht, vriendelijk. Heel blij met mijn mooie kolibrie!
- andrea
Heel erg tevreden over de mooie kolibrie. Snelle service
- Danny
Top! Zowel bull als de schaap 😍
- Lindy
Prachtige Bull gekocht! Ik twijfelde over welke kleur te nemen en de vraag gesteld, werd binnen 10 minuten geantwoord en zeer netjes geholpen.