Mooi product ontvangen. Bij het ophalen even moeten wachten omdat er op het afgesproken tijdstip niemand aanwezig was. Maar naar telefonisch contact was er snel iemand aanwezig
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilona
- Marlon
Klantvriendelijk, altijd bereid om na te denken in oplossingen. Goede leuke persoonlijke service.
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- Jenny
Het was niet helemaal gegaan wat we besteld hadden. Ze hebben persoonlijk het goede figuur bij ons thuis gebracht. Top
- Anja
Snelle en nette afhandeling. Product erg mooi zoals verwacht.
- Karin
Goede service, mooi product en persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling.
- Annemiek
Super blij met onze Bull!