Mooi plantjes en goed verpakt de verpakking kan ik mooi hergebruiken voor het voorzaaien
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annet
- Ann
Heel snel, zeer goed en veilig verpakt heb ik de bestelling ontvangen.
Hoe zou je Moestuinenbloem.nl beoordelen?
- Pol Hemerijckx
Er wordt me gevraagd een review te schrijven terwijl ik de spullen nog niet ontvangen heb. Ik heb maandag een bericht ontvangen dat spullen gesorteerd zijn en daarna niets meer
- Robert Verbist
Op 10 april waren plnten ingepakt en klaar voor verzending. Op 16 april vlgs dhl bezig met sorteren en nog niet ingepland voor verzending. Wanneer levering zal gebeuren, staan de jonge planten meer dan 7 dagen zonder water/voeding. Twijfels over gezondheid/kwaliteit ervan.
- C A F - winter
De bestelling is geleverd!! nogmaals mijn dank hiervoor.
- Jan
Makkelijk te bestellen, snelle levering en nu afwachten wat de zaadjes gaan.