Rudi Berckmans
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Moestuinenbloem.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Het was top
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Het was top
Gewoon goed, volgens verwachting, al een paar jaar tevreden klant 🙂
Wij probeerden telefonisch contact te krijgen maar iedere keer kregen we een antwoordapparaat. Men reageerde wel per mail aan het einde van de dag. Het blijkt dat men het erg druk heeft ,hetgeen voor deze winkel natuurlijk heel goed is, maar wij rekenden op een leveringsdag van 24 uur en dat kon men niet waarmaken. Men wist niet wanneer onze bestelling zou worden verzonden. Toen hebben wij spijtig genoeg onze order geannulleerd aangezien wij de planten snel nodig hadden. Wij kregen netjes ons aankoopbedrag retour .
Levering zaden super snel en ook nog zonder de bekende 6,95 verzendkosten.
zeer tevreden, goed verpakt en op tijd geleverd zo moet het zijn!
Topkwaliteit, alle plantjes waren in topconditie!