Heb tot heden nog niks ontvangen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bart Visser
- I D
Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam toen ik nog wat bij wilde bestellen. Zeer tevreden.
Hoe zou je Deurbeslag-en-meer beoordelen?
- Rogier van Nimwegen
Prima 1e ervaring. Wij hebben een inbouw brievenbuskast gekocht.
- Roy Van leeuwen
ik dacht dat ik met drukken op alle sterren nog een vervolglijst met vragen zou krijgen. dat is dus niet zo, ik raad aan om een enquete vanaf nu te versturen na ontvangst van de goederen, ik heb nog helemaal niks ontvangen, volgens de mail pas 28 mei. daarna had ik een ervsring kunnen delen
- Saheeda Abdoelbasier
Snel en goede service
- Zoran Blazencic
op een duidelijke site besteld, in redelijke termijn geleverd