slechte beoordeling is meer gericht aan de indeling van de webshop. abbonees kunnen niet met hun paswoord inlogen en zo gelijk hun gegevens invullen de webwinkel vraagt namelijk naar bijvoorbeeld het adres van de buurman. elk factuur aders is toch exact gelijk dit mag beter. vandaar slechts een ster voor de webwinkel van de Railhobby.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- geen
- Martin Speksnijder
Snel geregeld
Hoe zou je Railhobby.nl beoordelen?
- Mario Weekspoor
Snelle levering.
- Martin Brouwer
snelle en goede service
- Peter de Hoog
Ik kan niet inloggen op mijn abonnement Ik krijg een melding dat mijn IP-adres geblokkeerd is. Hiervan melding gemaakt doch zonder resultaat. Jammer Na een mailtje met uitleg van het probleem Werkt alles perfect Top.
- Otto Nijhuis
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.