Nog niets ontvangen?
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Renske
Op dit moment nog niet tevreden. Ik heb 27 december een bestelling gedaan, waarbij ik niets hoorde over de voortgang. Afgelopen week hierover gemaild, aangezien de bestellig als verzonden werd aangemerkt in mijn account. Tot op heden geen reactie van de klantenservice en het pakket nog niet ontvangen. In afwachting van het pakket en de kwaliteit van de bestelde items.
Hoe zou je Mooi en Zwanger beoordelen?
- Talitha Willems
Geweldige service!
- S Romijn
De communicatie verloopt fijn. Ik vroeg me af wanneer de bestelling zou komen en kreeg vlot antwoord. Dat geeft een fijn gevoel.
- Marlijn
Duidelijke omschrijving, goed product, snelle service, binnen 1 dag bezorgd
- Charlotte Guns
Zeer mooie borstvoedingsbh's en slaapkleedjes. Ik ben helemaal fan!