Op 26 februari een bestelling van een zwangerschapsbadpak geplaatst en direct betaald. Wel een bevestiging van Mooi & Zwanger ontvangen via de mail, maar verder nooit meer iets gehoord. 3x contact gezocht over mijn bestelling. Het is nu 19 maart en nog geen reactie of bevestiging dat het pakketje is verzonden. Zeer slecht en ik ga er nooit meer iets bestellen. Hopelijk krijg ik mijn geld nog terug. Update: ze hebben nu gelukkig wel het aankoopbedrag teruggestort.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rimka
- Diána Tóth
Snelle levering en product voldoet helemaal aan verwachtingen!
Hoe zou je Mooi en Zwanger beoordelen?
- Trees Hendriks
Helaas heb ik maar een klein gedeelte van mijn bestelling ontvangen daar de enveloppe niet goed was vastgeplakt!
- PF Windhorst
Prima product en snel bezorgd!
- Yaleesa Janissen
Nou de “beschrijving” geeft het al aan moest lang wachten op een vertraagde bestelling. Wacht nu al 3 weken en heb nog niks binnen terwijl ik een mail heb gekregen dat het onderweg is. Pakketdienst duurt niet zo lang meer tegenwoordig k hoop dat de bh’s me passen
- sara smets
Snelle levering, goede kwaliteit.