Als ik 2 keer een mail stuur op een vraag waar mijn verlengstukjes blijven en dan geen antwoord krijgen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemarie Beekmans
- Berdine De Hond
Is snel binnen
Hoe zou je Mooi en Zwanger beoordelen?
- Wendy De Graaff
Het duurde lang voordat mijn bestelling verzonden was, contact krijgen met het bedrijf ging ook niet helemaal soepel. Uiteindelijk alles wel binnen gekregen.
- esther
Wat kan er beter: snellere levering, actieve communicatie, duidelijker product omschrijving en de mogelijkheid tot achteraf betalen, gezien je minimaal 2 weken moet wachten voordat jij je geld terug hebt. Daarnaast 3 weken moeten wachten op mijn bestelling alles bij elkaar is het dus een zaakje, waar ik nooit meer een bestelling zal doen.
- A. Kommers
Bestelling geplaatst, geen e-mail ontvangen ter bevestiging, geld is we afgeschreven. Vervolgens 3x contact gezocht, 2x per e-mail/antwoordformulier en 1x telefonisch. Geen reactie gehad en telefonisch geen contact gekregen. Dit ruikt naar oplichterij. Ik zie graag direct mijn geld retour!!
- Salima
Ze nemen niet op . En zijn zeker niet vriendelijk . En daarbij worden er dingen beloofd die ze niet nakomen . Ze zoeken geen contact heb me bh niet ontvangen en ze laten mensen over aan hun lot . Ik wil me geld terug . Naar bedrijf