Bestelling is zoals verwacht. Goed en netjes verpakt. Web winkel heeft mooie producten die slecht te vinden zijn. Levertijden zijn vaak wel lang
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jarine de Jong
- Merlyn McGonigle
makkelijkker retouren
Hoe zou je Mooi en Zwanger beoordelen?
- Chantal Zomer
Vlot en komen afspraken na!
- Miranda Toebes
Snelle reactie op mijn vragen gehad. In mijn maat is het belachelijk moeilijk om een voedingsbh te vinden. Maar hier niet! Ik heb twee hele fijne bhs gekocht. En deze zien er onder een t shirt net als een gewone bh uit. Super!! Een aanrader voor iedereen met 100++
- Dormeshia Kensmil
Het hele product klopt niet. Veel te kleine maat. Niet wat ik heb besteld ook het model klopt niet. Wil graag me geld retour.
- Helen de Bos
Slechtste klantenservice die ik ken. Ze kunnen er net zo goed geen hebben. Levering duurde ruim 2 weken, zonder dat ik daar over bericht heb ontvangen. Ik heb minstens 6x geprobeerd contact te zoeken. Dat is 2x gelukt. 1x kreeg ik reactie dat mijn bestelling verzonden was (wat achteraf niet eens het geval bleek te zijn) en de andere keer heb ik een man gesproken die erachteraan zou gaan en mij zou terugbellen (dat laatste is uiteraard niet gedaan). Levering uiteindelijk wel ontvangen, maar dit is geen klantenservice te noemen. Ik zou absoluut afraden om hier te bestellen.